Un'app cartellino per eliminare il badge (e aumentare la sicurezza sul lavoro)
Ebbene sì, scegliere di introdurre in azienda un’app cartellino per semplificare l’operazione di timbratura del personale è l...
Is managing the attendance of collaborators inside and outside the company possible through a single solution
Time keeper monitors attendances effectively and reliably through QR code and GPS technology. It replaces and enhances the badge usage with an alternative clock-in management system ideal for everyone, workers on the move and business missions included.
Push notifications signal any attendance anomaly simplifying their immediate resolution. Through the App for users and the Back Office for managers, it is possible to check the archived clocking.
THE USE OF
THE USE OF TIME KEEPER
Ebbene sì, scegliere di introdurre in azienda un’app cartellino per semplificare l’operazione di timbratura del personale è l...
I ritardi o la mancata timbratura del cartellino causata, ad esempio, da una dimenticanza data dalla fretta o dall’aver lasciato...
La possibilità di digitalizzare alcune pratiche di lavoro ricorrenti può avere un impatto fortissimo sul budget aziendale. La questione è...
Timbrare il cartellino non sempre è sinonimo di una corretta registrazione della presenza. Chi pensa che la timbratura elettronica del...